اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جزیره قشم با جدیت پیگیری می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59306
ساعت 16:13 چهارشنبه 15 بهمن 1399
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت‌های زیرساختی خوبی طی سال‌های گذشته در نقاط مختلف جزیره قشم در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و... با هدف ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار صورت گرفته است.

به گزارش فرینا، حمید‌رضا مومنی در دیدار با جمعی از معتمدین اهل تسنن جزیره قشم اظهار کرد: با وجود مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی، تا امروز هیچ یک از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم متوقف نشده و این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان با برنامه‌ریزی و تخصیص هدفمند منابع، بدون وقفه پروژه‌ها را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: فرصت‌های بی‌نظیری در راستای جهش تولید و رونق اقتصاد ملی در جزیره قشم وجود دارد که با برنامه‌ریزی و هماهنگی و حمایت بخش‌های مختلف امکان بهره‌مندی از آنها فراهم می‌شود.

مومنی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های زیرساختی، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته در ساخت بزرگراه‌ها، بهسازی جاده‌ها و ایمن‌سازی معابر عبوری سطح جزیره، در بخش‌های نفت و انرژی و همچنین توسعه متوازن و ایجاد اشتغال پایدار برای روستاهای جزیره قشم اقدامات خوبی انجام شده است.

به گفته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته با قدرت و سرعت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام طی ماه‌های آینده تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که اجرای این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف بتواند به ایجاد توسعه متوازن و افزایش کیفیت تمامی ساکنان جزیره کمک کند.

گفتنی است، جمعی از معتمدین اهل تسنن جزیره قشم نیز در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ضمن محکوم کردن سوء‌قصد اخیر صورت گرفته، از تلاش‌ها و فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته جهت بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و بویژه راه‌های سطح جزیره و ایجاد شرایط برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها، تشکر کردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو