بررسی راهکارهای پایش و نگه داشت سیستم مدیریت کیفیت سازمان منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59296
ساعت 11:59 سه شنبه 14 بهمن 1399
در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، راهکارها و چالش‌های پیش روی سازمان در پایش و نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این نشست دستاوردهای اعتباری نشان و گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ که در آبان ماه سال جاری پس از ممیزی سازمان توسط گروه ممیزان خارجی، اخذ گردیده است، اعم از توسعه فعالیت‌های اقتصادی سازمان و همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در فعالیت‌های اجرایی سازمان موردبحث و گفتگو قرار گرفت.

 در ادامه چالش‌های پیش روی سازمان به‌منظور نگهداشت و پایش این سیستم مطرح و راهکارهای مطلوب به جهت نیل به اهداف کیفی این سیستم بررسی گردید.

آموزش و توانمندسازی کارکنان به جهت آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و اصول استاندارد مذکور، تأکید شد و مقرر گردید تا با برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده و منظم برای کارشناسان هر یک از واحدهای سازمان، آموزش‌های مناسبی در این خصوص ارائه شود، تا ضمن ارتقاء سطح دانش عمومی سازمان، همگرایی در انجام فعالیت‌های سازمان نیز توسعه یابد.

شایان‌ذکر است گواهینامه استاندارد اخذشده تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر بوده و اعتبار آن طی دو سال آینده، توسط سازمان گواهی دهنده بین‌المللی، تحت ممیزی مراقبتی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو