معاون توسعه مدیریت سازمان منطق آزاد ارس:

واگذاری امور به بخش خصوصی زمینه ساز پویایی و توسعه فرهنگ و هنر در ارس است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59240
ساعت 10:14 شنبه 11 بهمن 1399
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و انجمن های فرهنگی و هنری را راهی مطمئن برای پویایی و توسعه فرهنگ و هنر در ارس است .

به گزارش فرینا، غلامحسین کریمی در نشست هم اندیشی و ساماندهی انجمن های فرهنگی و هنری ارس با اشاره به اهمیت واگذاری همه امور فرهنگی و اجرایی و صنفی به نهادهای مردمی گفت: این اقدامات در منطقه آزاد ارس از مرحله شعار به عمل، گذر کرده و در این باره شاهد تاسیس انجمن‌های مختلف در حوزه‌های متعدد هستیم. از جمله اینکه در حال حاضر ، بیش از ۹ انجمن فرهنگی و هنری در منطقه شکل گرفته است.
کریمی همچنین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری منطقه گفت: با حمایت مدیر عامل سازمان و هیات مدیره سازمان حمایت جدی از فعالیت های فرهنگی و هنری و گردشگری به ویژه در دوره کرونا صورت گرفته و این حمایت در پساکرونا نیز تداوم خواهد داشت .
 نشست هم اندیشی و ساماندهی انجمن های فرهنگی و هنری منطقه آزاد ارس با حضور روسای انجمن ها و برخی از هنرمندان رشته های مختلف، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، معاون توسعه مدیریت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد ارس و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان اوقاف شهرستان به منظور هماهنگی و ساماندهی وضعیت انجمن ها برگزار شد.
 همچنین در این نشست صمیمی، ضمن بیان مشکلات و راهکارها از سوی روسای انجمن ها بر ایجاد همدلی و همکاری با هدف ارتقای کیفیت برنامه های فرهنگی و هنری در ارس تاکید شد.

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو