عدم صدور هرگونه مجوز تغییر کاربری اراضی فضای سبز و باز به مسکونی و تجاری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59186
ساعت 10:27 سه شنبه 7 بهمن 1399
مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت های سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: مجوز هرگونه تغییر کاربری اراضی فضای سبز و باز به مسکونی و تجاری داده نخواهد شد.

به گزارش فرینا، مجید رحیمی قشقایی ضمن تأکید بر این خبر افزود: همان طور که در گزارش ها و جلسات قبلی هم اعلام کردیم سازمان منطقه آزاد اروند برای صیانت از حقوق شهروندان و حفظ کاربری های قید شده در طرح تفصیلی، مصرانه جلوی هرگونه تخلف و تغییر کاربری غیرمجاز را خواهد گرفت.

رحیمی قشقایی در توضیح آگهی های فروش با قیمت های پایین در فضای مجازی، تصریح کرد: اخیرا مشاهده شده که عده ای سودجو که قصد ساخت و ساز این زمین ها را دارند و متوجه شده اند که امکان ساخت و ساز در این زمین ها و تغییر کاربری غیرمجاز وجود ندارد، از بی اطلاعی مردم سواستفاده کرده و اقدام به درج آگهی های فروش با قیمت‌های بسیار پایین در فضای مجازی نموده اند.

وی اذعان داشت: این افراد به دلیل اینکه در جریان هستند زمین های مذکور قابلیت ساخت و ساز ندارند، با قیمت های پایین در فضای مجازی اقدام به انتشار آگهی فروش کرده اند.

مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت های سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: هدف ما از انتشار این خبر هشدار به شهروندان عزیز است که سرمایه هایشان را برای خرید این زمین‌ها که ارزش ساخت و ساز ندارند، به خطر نیندازند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو