سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار:

منطقه آزاد چابهار ظرفیت‌های علمی خوبی را برای نخبگان فراهم کرده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59177
ساعت 16:57 دوشنبه 6 بهمن 1399
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: با توجه به ماموریت سازمان منطقه آزاد این شهرستان در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود جهت توانمندسازی و حمایت از استعدادهای نخبگان منطقه ظرفیت‌های علمی خوبی را ایجاد کرده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، ناصر آبروش اظهارداشت: با توجه به سند مسوولیت‌های اجتماعی تدوین شده بر مبنای توانمندسازی و حمایت بومیان به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه انسانی و اقتصادی در دولت تدبیر و امید در دستورکار دست اندرکاران سازمان منطقه آزاد چابهار قرار دارد که بر همین اساس حمایت از دانش‌آموزان مستعد و نخبه جنوب سیستان و بلوچستان در دبیرستان دانا و توانا وابسته به دانشگاه بین المللی این شهرستان انجام شد است. 

آبروش افزود: این دانش آموزان مستعد از ۱۱ منطقه، چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، قصرقند، راسک، سرباز، لاشار، بنت، فنوج و پلان هستند که هر ساله کمک هزینه تحصیلی آنان در محیط علمی دبیرستان دانا و توانا جهت فراگیری دانش اعطا می‌شود. 

وی ادامه داد: هدف ما این است که این دانش آموزان مستعد در مسیری متفاوت و به دور از دغدغه‌های مالی جهت شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایشان تلاش کنند.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار تصریح کرد: با چشم‌اندازها و اهداف طراحی شده دانشگاه بین المللی چابهار و رویکرد آموزشی سازمان منطقه آزاد در بلند مدت، جایگاه دبیرستان دانا و توانا را برای بارور کردن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان نخبه و مستعد این استان ارتقا خواهیم بخشید و رشد و توسعه پایدار را برای مردم این سرزمین به ارمغان خواهیم آورد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو