برگزاری نمایشگاه کتاب در کووه ای با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59148
ساعت 08:30 يکشنبه 5 بهمن 1399
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط مختلف جزیره و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، نمایشگاه کتاب در روستای کووه ای برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علیرضا کمساری با بیان این مطلب اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف مذهبی، ادبی، داستانی، کودک و نوجوان و... جهت استفاده علاقه مندان عرضه شد.
کمساری ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و با همکاری موسسه فرهنگی هنری دریای علم و اندیشمندان برتر قشم و با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی افزود: با توجه به شرایط ویژه این روزها، این نمایشگاه در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار گردید.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در روستای کووه ای، فراهم نمودن امکان دسترسی ساکنان نقاط مختلف جزیره و جلب توجه افکار عمومی و جوامع محلی به مقوله کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های فرهنگی جزیره بود.
کمساری در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی افراد و جوامع محلی پیش نیاز پیشرفت و توسعه جامعه است و ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدامی ارزشمند در جهت افزایش سطح فرهنگ عمومی به واسطه کتابخوانی برای نسل آینده است.

شناسه خبری: 59148

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو