در پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان شد؛

حضرت فاطمه(س) جلوه ای بی نظیر و ماندگار از یک بزرگ بانوی مسلمان است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59061
ساعت 14:45 دوشنبه 29 دی 1399
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی پیامی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام حضرت فاطمه زهرا(س) را  بزرگ بانویی خواند که  جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان درعرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) الگویی منحصربفرد نه تنها برای زنان مسلمان جهان، بلکه برای تمام بشریت است. این شخصیت برجسته که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری و روابط اجتماعی استناد کرد.
حضرت زهرا مرضیه (س) که در دامان پر مهر خدیجه کبری، شیر زن صدر اسلام پرورش یافته و پدرش، محمد بن عبدالله، قطب عالم امکان است؛ همسرش علی مرتضی (ع) است که مقیاس عدل و دادگری بشمار می رود  و مادر زینب و حسنین است. فرزندانی بدین گونه رشید و سرافراز که دنیا را به تسخیر منش و رشادت و از خودگذشتگی خویش در آوردند.
فاطمه زهرا (س) جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید، بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد.
پیمودن راه حضرت زهرا (س)  که یگانه است و آسمانی ترین بانوی زمین، اگرچه کاری است بس دشوار و سترگ، اما نه تنها مهربانوان دنیا که مردان حقیقت جوی عالم نیز تکلیف پیروی از ایشان را دارند.
روزهای بزرگ فاطمیه نمادی برای قدرشناسی از تلاش و زجر بزرگانی همچون دخت نبی اکرم (س) است که در زنده نگاه داشتن اسلام عزیز، آنچه در توان داشتند در راه خدا نثار کردند و طعم تلخ هر اهانتی را هم تحمل کردند.
اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام معنوی فاطمیه را به مردم مسلمان قشم از صمیم قلب تسلیت می گویم و امیدوارم همه ما با استعانت از مقام شامخ آن حضرت و همه بزرگان دین درجهت اعتلای اسلام عزیز و عزت مسلمین گام برداریم. 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو