محصولات گردشگري بايد بر اساس نياز مشتري باشند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/590
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
دبير جامعه هتلداران ايران گفت:« ما نمي توانيم و نبايد بر اساس داته هايمان برنامه ريزي کنيم بلکه بايد بر اساس خواست مشتري محصولات گردشگري را تعريف کنيم.»

خسرو گلشن ايرانپور با بيان اين مطلب در گفتگو "بنا" (bena )گفت: «براي توسعه هر چه بيشتر سرمايه گذاري داخلي و خارجي در مناطق آزاد و استفاده از قابليت هاي موجود کشور با محوريت مناطق آزاد بايد طرح هايي براي توسعه محصول متنوع گردشگري و استفاده از بسته هاي ترکيبي گردشگري بر اساس قابليت هاي اين مناطق و بر اساس نوع تقاضا صورت بگيرد.»

وي ايجاد نمايشگاه هاي دائمي جاذبه هاي شاخص مناطق آزاد در استان هاي مختلف کشور و اعطاي تسهيلات به مسافران اين مناطق در ترغيب گردشگران بسيار موثر دانست و افزود : «رشد روز افزون سرمايه گذاري در زمينه ساخت اماکن اقامتي و پذيرايي و ساير تاسيسات گردشگري و مراکز تفريحي گوياي اين واقعيت است که در آينده اي نه چندان دور اين مناطق در توسعه گردشگري کشور تاثير بسزايي مي گذارند به طوري که با برنامه ريزي مدون و در قالب طرح جامع گردشگري اين مناطق بر اساس خواست مشتري و توسعه محصول و مديريت مقصد مي توانند در قالب ملي، منطقه اي و بين المللي نقش واقعي خود را در اين صنعت ايفا کند.»
202

شناسه خبری: 590

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري