محصولات گردشگري بايد بر اساس نياز مشتري باشند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/590
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
دبير جامعه هتلداران ايران گفت:« ما نمي توانيم و نبايد بر اساس داته هايمان برنامه ريزي کنيم بلکه بايد بر اساس خواست مشتري محصولات گردشگري را تعريف کنيم.»

خسرو گلشن ايرانپور با بيان اين مطلب در گفتگو "بنا" (bena )گفت: «براي توسعه هر چه بيشتر سرمايه گذاري داخلي و خارجي در مناطق آزاد و استفاده از قابليت هاي موجود کشور با محوريت مناطق آزاد بايد طرح هايي براي توسعه محصول متنوع گردشگري و استفاده از بسته هاي ترکيبي گردشگري بر اساس قابليت هاي اين مناطق و بر اساس نوع تقاضا صورت بگيرد.»

وي ايجاد نمايشگاه هاي دائمي جاذبه هاي شاخص مناطق آزاد در استان هاي مختلف کشور و اعطاي تسهيلات به مسافران اين مناطق در ترغيب گردشگران بسيار موثر دانست و افزود : «رشد روز افزون سرمايه گذاري در زمينه ساخت اماکن اقامتي و پذيرايي و ساير تاسيسات گردشگري و مراکز تفريحي گوياي اين واقعيت است که در آينده اي نه چندان دور اين مناطق در توسعه گردشگري کشور تاثير بسزايي مي گذارند به طوري که با برنامه ريزي مدون و در قالب طرح جامع گردشگري اين مناطق بر اساس خواست مشتري و توسعه محصول و مديريت مقصد مي توانند در قالب ملي، منطقه اي و بين المللي نقش واقعي خود را در اين صنعت ايفا کند.»
202

شناسه خبری: 590

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو