با حضور معاون وزیر صمت:

بررسی مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58891
ساعت 10:53 سه شنبه 16 دی 1399
مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی شد.

به گزارش فرینا، شامگاه دوشنبه اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد.
در بدو ورود این مقام مسوول نشست بررسی مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان با حضور سید محمد مولوی، سید لفته احمدنژاد نمایندگان محترم مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، سید علی موسوی معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و محمدیان مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان برگزار شد.
بنا به این گزارش معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گزارشی از آخرین وضعیت صنعت در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به معاون وزیر صمت ارائه داد.
در این نشست موسوی چالش ها و مشکلات فراروی بخش صنعت و زیر ساخت های مورد نیاز در این دو شهرک بخصوص شهرک صنعتی آبادان را به سمع معاون وزیر صمت رساند و خواستار اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی آبادان همانند آسفالت، جاده و شبکه آب و برق شد.
همچنین موسوی در این نشست خواستار تسهیلات مورد نیاز بخش واحدهای صنعتی منطقه از طریق تبصره ۱۸ و همچنین کمک های فنی اعتباری وزارت صمت و از طریق سازمان مدیریت برنامه ریزی شد.
در ادامه این نشست سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر نیز خواستار رفع نیازهای زیرساختی و مشکلات صنعتگران شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر شدند.
همچنین در این نشست مصاحب معاون وزارت صمت نیز قول مساعد جهت ارائه کمک های ملی، استانی و منطقه ای برای تکمیل زیرساخت ها و رفع معضلات صنعتگران دادند.
بنا به این گزارش معاون وزیر صمت سه شنبه با حضور در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر ۶ واحد صنعتی در این شهرک ها را مورد بازدید قرار خواهد داد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو