برگزاری استاژ یک روزه جهت تطبیق دوره مربیگری جودو به دفاع شخصی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58862
ساعت 10:00 دوشنبه 15 دی 1399
سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره یک روزه استاژ احکام مربیگری درجه سه و دو جودو به احکام مربیگری دفاع شخصی در بخش تئوری، سالن و ساحلی با حضور مربیانی از استان های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از رصد اقتصادي، جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این دوره آموزشی با همکاری کمیته دفاع شخصی فدراسیون جودو و کمیته آموزش این فدراسیون و به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم اجرا شد.
حقگویان ادامه داد: در این دوره استاژ یک روزه 42 نفر از مربیان در دو گروه آقایان و بانوان از استان های آذربایجان های شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، تهران و همچنین مربیان این رشته ورزشی در منطقه آزاد قشم شرکت کردند.
وی افزود: همچنین در این دوره بازآموزی، اساتید موسی سالاروند و سعید رجبی به عنوان مدرس و عباس سلگی به عنوان مدیر دوره و دبیر شورای راهبردی دفاع شخصی، همچنین وحید زارع نژاد، رئیس کمیته آموزش، پژوهش و تحقیقات فدراسیون جودو حضور داشتند.
به گفته سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان این دوره یک روزه، زارع نژاد رییس کمیته آموزش فدراسیون جودو لوح تقدیری را به نمایندگی از آرش میراسماعیلی، رئیس این فدراسیون به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیم و از او به پاس زحماتش برای میزبانی از استاژ یک روزه جهت تطبیق احکام مربیگری درجه سه و دو جودو به احکام مربیگری دفاع شخصی قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، زارع نژاد همچنین به نمایندگی از میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با اهدای لوح از جلیل حقگویان سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و علیرضا بوژانی رئیس هیئت جودو سازمان منطقه آزاد قشم به خاطر میزبانی از استاژ یک روزه جهت تطبیق احکام مربیگری درجه سه و دو جودو به احکام مربیگری دفاع شخصی تشکر کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو