رونمایی از ۲ نماهنگ یادواره سردار شهید سلیمانی در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58838
ساعت 08:46 يکشنبه 14 دی 1399
به مناست بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از دو نماهنگ همخوانی فارسی عربی « میراث سلیمانی » و «سردار خونین بال»، رونمایی شد.

به گزارش فرینا، با حضور مهدی منظمی مدیر ورزش و سلامت و صدیقه توکل مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانده مقاومت ناحیه سپاه آبادان، امام جمعه آبادان و تنی چند از دیگر مسئولین، از دو اثر هنری تولیدی در قالب همخوانی فارسی عربی به نام های “سردار خونین بال” کاری از گروه تواشیح بین المللی مصباح الهدی آبادان و “میراث سلیمانی” کاری از گروه سرود ابن رضا از ناحیه مقاومت بسیج آبادان، رونمایی شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با ادای احترام به شهید قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: رویکرد این معاونت همواره حمایت از هنرمندان بومی به جهت ماندگاری و اثرگذاری فرهنگی و هنری آثارشان است که در همین راستا از دو نماهنگ « میراث سلیمانی » و «سردار خونین بال» برای تولید و پخش از شبکه های سراسری، پشتیبانی و حمایت مالی نموده ایم.

قدرت اله طمیمیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ارائه آثار فرهنگی و هنری به نسل جدید را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه مکتب و تفکری بود که دسترسی به آن از طریق شناخت وی، تفکر و مکتب اش میسر است.

طمیمیان تصریح کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مواجه با دشمنان شجاع و مقتدر و در مقابل مردم خدوم، دلسوز و متواضع عمل می کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از این مراسم سردار سلیمانی را آینه ی تمام نمای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و گفت: برای زنده نگه داشتن نام، یاد و مکتب شهید سلیمانی می بایست یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم مقدس را زنده نگه داریم که مکتب جهاد، شهادت، اخلاص، معرفت، بصیرت و اقتدار به مولای خود است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، افزود: مکتب شهید سلیمانی تمام آحاد مردم اعم از پیر، جوان، تحصیل کرده، بی سواد، شهری، روستایی و حتی مادران شهدا را در دفاع از حرم وارد صحنه کرده است. شهید سلیمانی برای جنگیدن، جریان سازی فرهنگی و زمانی که به مکتب او نیاز است و حتی در جریان سیل، بدون نمایش اثری برای معرفی، خود و رهروانش وارد میدان می شدند.

در این رویداد فرهنگی از سه جانباز مدافع حرم به نام های «علی رضا بساک»، «نادر برومند» و «مصطفی عبادی» با اهداء لوح تقدیر و تابلو منقش به تصویر شهدای مدافع حرم قدردانی شد و از هنرمندان و اعضای گروه های سرود دو نماهنگ « میراث سلیمانی » کاری از گروه سرود ابن رضا از ناحیه بسبج آبادان و «سردار خونین بال» کاری ار گروه بین المللی تواشیح مصباح الهدی آبادان، نیز تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو