کشف و ضبط روغن احتکار شده در یک واحد صنفی در منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58823
ساعت 12:11 شنبه 13 دی 1399
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از کشف و ضبط 34 کارتن 4 عددی روغن مایع به ارزش بیش از 50 میلیون ریال از یک واحد صنفی عمده‌فروشی متخلف در شهر قشم و انتقال آن‌ها به اداره پلیس اقتصادی این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از تسنیم، هرمز امیری با بیان این خبر، اظهار کرد: پس از اعلام وصول گزارش‌های مردمی از ستاد خبری اداره اطلاعات پیرامون عدم عرضه و احتکار روغن در انبار مواد غذایی یکی از واحدهای صنفی، عمده‌فروش در بلوار شهید رجایی شهر قشم با بازرسی صورت گرفته توسط نیروهای مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، پلیس اقتصادی، نیروهای اداره صمت شهرستان و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم یک انبار که در آن تعداد 34 کارتن انواع روغن احتکار شده بود، کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب، احتکار و اخفا کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به‌صورت غیرمجاز با آن‌ها برخورد، خواهد شد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: نیروهای بازرسی این مدیریت با تمام توان و به‌کارگیری تمامی امکانات برای مقابله تخلفات صنفی ازجمله احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا تخلف صنفی می‌توانند این مراتب را به نیروهای این مدیریت اعلام و پیگیری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف، متخلفان شناسایی خواهند شد، یادآور شد: متخلفان پس از شناسایی، به‌منظور طی مراحل قانونی، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اداره صمت شهرستان، پلیس اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم باهدف نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی به‌صورت روزانه در دو شیفت مشغول فعالیت هستند.

گفتنی است، قشموندان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره تلفن گویای 07635252010 و همچنین شماره 07635241010 یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرگانی و اصناف، نظرات و شکایات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو