در سی و چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم عنوان شد؛

مدیریت منابع انسانی پشتیبان نیروهای سازمانی در منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58799
ساعت 10:58 چهارشنبه 10 دی 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سی و چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان گفت: مدیریت منابع انسانی مسئول پشتیبانی و طراح توسعه سرمایه های سازمانی است.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، سی و چهارمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان به همراه جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.
مومنی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت توسعه سرمایه های انسانی سازمان اظهار داشت: شایسته سالاری مهم ترین اولویت این سازمان برای ارتقا مناصب شغلی است.
وی تقویت تعلق خاطر و تعصب نسبت به سازمان مربوطه از سوی کارکنان را ناشی از حمایت و پشتیبانی بجای مدیریت منابع انسانی دانست و افزود: انتخاب شاخص های ارزیابی صحیح برای بالا بردن کیفیت کار و پرورش نیروهای متخصص که جایگزین نیروهای بازنشسته شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از تلاش های علیرضا امری کاظمی، سرپرست ژئوپارک جهانی قشم برای حفظ و پاسداشت این گنجینه ملی و بین المللی قدردانی کرد و گفت: در حوزه گردشگری نیز خواستار تقویت کیفیت نظارت، کنترل  و بازرسی های فنی هستیم تا به ارتقا سطح خدمات درجه یک در جزیره کمک کنیم.
مومنی تاکید کرد: صنعت گردشگری در این منطقه، قابلیت توسعه و تبدیل شدن به یک منبع درآمد پایدار و ارزآور در کشور را دارد.

*برد کشوری اخبار قشم در بین مناطق آزاد

در ادامه سی و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در جزیره ارایه داد که حاکی از وضعیت کنترل شده بیماری داشت.
مرتضی شیخ زاده با اشاره به تعداد نمونه‌های گرفته شده از آغاز شیوع کروناویروس در جزیره گفت:  تاکنون ۱۰ هزار و ۳۸۳ مورد تست گرفته شده که از این تعداد 9 هزار و 419 تست PCR و ۷۶۴ تست RAPID بوده است.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گزارشی از عملکرد این مدیریت در هفته گذشته از ۲۹ آذر تا ۵ دی ماه ارایه کرد که حاکی از گردش خبری بالای این منطقه آزاد در سطح کشور بود.
حسین مرادی، با اشاره به اخبار تولید شده در این مدت گفت: تولید ۲۱ خبر با حدود بیش از ۸ هزار کلمه که بالاترین درصد آن به حوزه مدیرعامل و معاونت فرهنگی اختصاص دارد و ۱۷۰ گردش خبر در روزنامه های سراسری کشور که به معرفی جزیره قشم و فعالیت‌های این منطقه آزاد در کشور کمک می کند، از دستاوردهای هفته گذشته این مدیریت است.
گزارش تحلیلی وضعیت نیروهای انسانی سازمان، شرکت های تابعه و نیروهای پروژه‌ای توسط حمیدرضا صادقی، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم بخش دیگری از موضوعات این جلسه بود.
وی از منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین عامل تولید و سرمایه سازمان یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر در مجموع این سه بخش، 70 درصد نیروی بومی و 30 درصد نیروی غیربومی مشغول به کارداریم.
بررسی پروژه طرح جامع منطقه آزاد قشم بر اساس مستندات سوئکو باعنوان "فاضلاب و زائدات جامد" توسط حسین ناصری نژاد، مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز با امکان سنجی قابلیت توسعه و ترمیم سیستم های جمع آوری پساب خانگی در شهرها و روستاهای جزیره همراه بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو