برخورد منعطف بسترساز آرامش مسافران قشم است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58797
ساعت 10:37 چهارشنبه 10 دی 1399
مدیر حوزه مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: انعطاف در برخورد با مسافران در اسکله لافت مورد تاکید است و همواره باید شرایط روز جامعه از سوی مسوولان درک و در رفتار آنان تجلی یابد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، نریمان توکلی‌جویباری در نشست بررسی امکانات اسکله لافت اظهار داشت: همکاری و هم‌افزایی همگانی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در اسکله لافت یک اولویت است.

توکلی‌جویباری فعالیت نیروهای انتظامی و دریابانی مستقر در اسکله لافت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این نیروها نقش بسزایی در ایجاد امنیت و آسایش مسافران ورودی وخروجی منطقه آزاد قشم دارند.

وی تصریح کرد: انعطاف در برخورد با مسافران و گردشگران در اسکله لافت مورد تاکید مدیرعامل این سامان بوده و همواره باید شرایط روز جامعه از سوی مسئولان درک و در رفتار آنان تجلی یابد.

مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: اعمال مدیریت منطبق با شرایط روز، شاه بیت فعالیت‌های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و تمام مجموعه‌های دولتی و عمومی در اسکله لافت محسوب می‌شود.

توکلی‌جویباری نیز در این نشست با بیان اینکه ماموران این پایگاه در تعامل با فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در ایجاد امنیت و جلوگیری از بی‌نظمی در اسکله لافت همکاری دارند.

معاون عملیات پایگاه دریابانی جزیره قشم، دلایل و عوامل برخی اختلالات و بی‌نظمی‌ها در اسکله لافت را برشمرد و خواستار ایجاد تسهیلاتی از جمله لاین ویژه تردد خودروهای امدادی، پلیس و اورژانس در این اسکله شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو