صنایع خلاق در منطقه آزاد اروند فعال می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58788
ساعت 15:03 سه شنبه 9 دی 1399
مشاور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در صنایع خلاق از فعال شدن صنایع خلاق در آینده نزدیک، خبر داد.

به گزارش فرینا، در نشستی باحضور صدیقه توکل مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق، علی حسنلو مدیر فرهنگی هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سید محمد سیدی مشاور صنایع خلاق سازمان منطقه آزاد اروند، الزامات فعال شدن صنایع خلاق در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید محمد سیدی با اشاره به نزدیکی صنایع خلاق و فرهنگی و هنری، اظهار داشت: اقتصاد فرهنگ از جمله مواردی است که با فعال شدن صنایع خلاق در منطقه به طور جدی دنبال می شود.

سیدی، مطالعه و تحلیل محیط کسب و کار صنایع فرهنگی و خلاق در منطقه آزاد اروند را یکی از اصلی ترین مباحث این گفتمان دانست و افزود: در این نشست مقرر شد برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزش صنایع خلاق جهت تجاری سازی محصولات فعالین و علاقه مندان صنایع خلاق را در دستور کار قرار دهیم که با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس این دوره ها به صورت وبینار برگزار می شود.

وی، زیست بوم، دوره های آموزشی و معرفی صنایع خلاق را جزو الزامات فعال شدن صنایع خلاق در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: نظارت بر تدوین زیست بوم صنایع خلاق منطقه آزاد اروند موضوع دیگری بود که مورد بررسی قرار گرفت و درهمین راستا قرار بر این شد تیمی برای مطالعات و شناسایی ذی نفعان صنایع خلاق و ظرفیت های این حوزه در منطقه انتخاب شود.

مشاور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، صنایع خلاق را یک ضرورت دانست وگفت: بدون شک با فعال شدن صنایع خلاق که متمرکز بر هنر و فرهنگ است، شاهد شکل گیری و ارتقا اقتصاد خلاق در منطقه خواهیم بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو