رزمایش طرح زمستانه در منطقه آزاد ارس برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58771
ساعت 08:09 سه شنبه 9 دی 1399
رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا با هدف سنجش آمادگی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی و پیشگیری از حوادث جاده ها در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های منطقه آزاد ارس و شهرستان با تاکید بر الزام رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کروناگفت: برگزاری هرگونه مراسم، سوگواره یا عزاداری تحت هر عنوان و شرایطی در منطقه آزاد ارس ممنوع است.
محسن نریمان با اشاره به اینکه دستگاه های خدمت رسان در سلامت مردم نقش موثری دارند افزود: اجرای طرح رزمایش زمستانه جاده‌ای نمونه ای از برنامه ارتقای فرهنگ عمومی و ارایه خدمات است که اجرای آن تا پایان زمستان ادامه دارد و هدفی جز تامین سلامت و امنیت مردم ندارد.
نریمان هدف از اجرای این طرح‌ها را تامین جامعه‌ای امن و سالم عنوان کرد و افزود:همانگونه که در بحث کرونا همراهی مردم بسیار مهم است در این طرح نیز همراهی مردم بسیار مهم بوده و باید تذکرات و توصیه‌هایی که توسط پلیس ارائه می‌شود رعایت شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.
در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده ای منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، بخشی از تجهیزات خودرویی، راهداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی رژه رفتند.
گفتنی است؛ رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های منطقه آزاد ارس و شهرستان با حضور اعضای شورای اداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان جلفا و معاونین و مدیران منطقه آزاد ارس برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو