مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سوزا مطرح کرد؛

توسعه و تحول شهر سوزا، نیازمند تدوین طرح جامع است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58727
ساعت 09:07 چهارشنبه 3 دی 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تهیه یک برنامه جامع و در برگیرنده نیازهای امروز و آینده جوامع، جز نیازهای اساسی برای ایجاد توسعه و پیشرفت در هر منطقه‌ای است.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مؤمنی در دیدار با شهردار جدید و دو تن از اعضای شورای شهر سوزا، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار، تسهیل شرایط جهت حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینیان و رفع مشکلات مربوط به حوزه جوانان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مومنی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در دوران شهردار گذشته شهر سوزا، تصریح کرد: در شرایط فعلی که تمامی بخش‌ها با مشکلات معتددی از جمله مسائل اقتصادی مواجه هستند، پذیرش مسئولیت کار مهم و ارزشمندی است و مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم از هر فعالیتی که موجب بهبود وضعیت و شرایط زندگی برای ساکنین منطقه شود، حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: باید تلاش کرد تا نقاط ضعف عملکردهای پیشین برطرف شده و اقدامات توسعه‌ای مطابق برنامه و با سرعت انجام شود.

به گفته مؤمنی؛ هر طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و... در شهر سوزا باید مطابق با یک طرح جامع و در چارچوب قوانین و مقررات موجود اجرایی گردد.

وی اضافه کرد: برای انجام مأموریت و مسئولیت‌ها باید از ایجاد حاشیه و تنش جلوگیری کرد و باهم افزایی بخش‌های مختلف از جمله شورای شهر و شهرداری، با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برخی مشکلات مالی موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها، تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات می‌توان بدون وقفه و توقف پروژه‌ها را اجرایی کرد، به‌شرط آنکه این اقدامات با یک برنامه‌ریزی دقیق و مطابق طرحی جامع باشد.

مؤمنی با بیان اینکه توسعه بدون کمک و همراهی مردم و جوامع محلی ممکن نیست، افزود: مردم زمانی که عملکرد مثبت و دلسوزی مسئولان برای انجام پروژه‌ها و بهبود شرایط را ببینند، همکاری بیشتری برای انجام اقدامات توسعه‌ای خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: توجه و دقت در موضوع تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و دولتی یکی از مسائلی است که باید دقت توسط مسئولان و مدیران شهر سوزا پیگیری شده و با متخلفان از طریق مجاری قانونی برخورد صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: مدت مسئولیت برای همه خدمتگزاران محدود است و در این دوره کوتاه باید با تکریم مردم، اقدامات شایسته و ماندگاری از خود به یادگار بگذاریم.

مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: انجام طرح‌های توسعه‌ای در سوزا باید براساس یک نقشه راه و طرح جامع صورت گیرد و سند راهبردی این شهر باید سریع‌تر آماده و اجرایی شود.

براساس این گزارش، عبدالله تشه شهردار و عارف سلامی و محمد یزدان پناه دو عضو شورای شهر سوزا نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری و هماهنگی خوب شکل گرفته میان سازمان منطقه آزاد قشم و مجموعه‌های مختلف شهر سوزا، اعلام کردند که پروژه‌های عمرانی، گردشگری، خدماتی و توسعه‌ای خوبی در شهر سوزا انجام گرفته که موجب بهبود وضعیت و همچنین افزایش کیفیت زندگی و زیباسازی معابر و مسیرهای تردد در این شهر شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو