اعلام شرایط دادخواست برای اختلاف کار در هیات رسیدگی منطقه آزاد ماکو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58715
ساعت 10:23 سه شنبه 2 دی 1399
شرایط پذیرش دادخواست در هیات رسیدگی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو اعلام شد.

به گزارش فرینا، مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر ضرورت آموزش مناسب به جامعه کارگری و کارفرمایی منطقه آزاد ماکو گفت: بسیاری از مراجعین به دلیل عدم اطلاع از شرایط طرح شکایت نزد مرجع حل اختلاف کار (هیئت رسیدگی) دچار مشکل می شوند و این امر موجب طرح بسیاری از شکایات فاقد ادله و مستندات لازم نزد مدیریت کار و خدمات اشتغال می شود.

محمد آذرپناه با بیان اینکه دادخواست های مربوط به اختلافات بین کارگران و کارفرمایان برای پذیرش در هیئت رسیدگی بایستی دارای شرایط زیر باشند،افزود: دادخواست ها باید روی برگه چاپی مخصوص دادخواست نوشته شود. همچنین ضروری است به زبان فارسی بوده و درج نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد، کدملی و آدرس خواهان، نوع شغل، میزان سابقه کار ضروری است.

آذرپناه با ضروری خواندن درج نام و نام خانوادگی و اقامتگاه خوانده و در صورتی که کارگاه باشد؛ آدرس کارگاه درج شود، ادامه داد: خواسته مراجعین باید بصورت مشخص درج شود و امضاء یا اثر انگشت دادخواست دهنده ضروری است.

وی تصریح کرد: در صورتیکه دادخواست توسط نماینده خواهان ارائه شود، نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد، کدملی، نشانی متقاضی و نماینده قانونی، تاریخ شروع به کار و تاریخ خاتمه کار باید در دادخواست قید و وکالت نامه با سند رسمی به دادخواست پیوست باشد.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه دادخواست و پیوست های آن باید به تعداد خوانده دعوا بعلاوه یک نسخه باشد، افزود: باید قرارداد کار و پرینت سابقه بیمه یا لیست حضور غیاب پیوست دادخواست باشد.

آذرپناه در پایان گفت:‌ چنانچه دادخواست و پیوست های آن فاقد هر کدام از شرایط فوق باشد قابل پذیرش نبوده و دارای ارزش رسیدگی نمی باشد.

شناسه خبری: 58715

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو