در پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز پرستارتاکید شد

فرشتگان سپیدقامت، حافظان سلامت و منادیان انسانیت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58697
ساعت 11:13 دوشنبه 1 دی 1399
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران صبور و مدافعان سلامت که این روزها در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا با ایثار، تعهد و متانت شبانه روز برای مداوای بیماران مبتلا به کووید-19 تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی دراین پیام پرستاران را یار و همدم همیشگی دردمندان جسمی و روحی  و اهداء کننده نعمت سلامتی و حیات دوباره برای آنها خواند.
متن کامل این پیام به این شرح است:
سالروز میلاد مبارک حضرت زینب(س) اسوه  صبر و بردباری که به پاس صبر، ایثار و فداکاری های شبانه روزی پرستاران، این فرشتگان سپید قامت، روز پرستار نامیده شده است، برای همه حافظان سلامت، پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
مهربانی، عزت طلبی، عدالت خواهی و استقامت این بزرگ بانوی قهرمان نهضت عاشورا، امروز ه  در پرستاران عزیز در نهضت مبارزه با همه بیماری های جسمی و روحی بویژه بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا به زیبایی دیده می شود.
روز پرستار بهترین فرصت برای یادآوری تلاش های خستگی ناپذیرجامعه شریف پرستارانی است که با ازخودگذشتگی و عطوفت و مهر همواره  تسکین بخش دردها وآلام بیماران هستند و دراین راه، خستگی نمی شناسند.
اینجانب میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به تمامی پرستاران گرامی، کادر پزشکی و همه دلسوزان و حافظان سلامت  و بویژه مدیران در مجموعه شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان و مراکز درمانی در جزیره قشم تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون آرزو می کنم.
حمید رضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو