هفتمین جشنواره تئاتر قشم پایان یافت؛

معرفی نمایش "سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر" به جشنواره تئاتر فجر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58696
ساعت 11:14 دوشنبه 1 دی 1399
با اعلام آرای هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم، نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر به کارگردانی کمیل جعفری برای حضور در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم جمعه شب ۲۸ آذر برگزار شد و منتخبین این جشنواره توسط هیئت‌داوران معرفی شدند.
در بخش پوستر و بروشور هیئت‌داوران بنا بر معیارهای طراحی بروشور در این زمینه هیچ اثری را انتخابی نکرد، اما پوستر نمایش: عاشقانه‌ای برای ارمیا اثر عارف رنجبر را به‌عنوان اثر برگزیده معرفی نمود.
در بخش چهره‌پردازی و گریم و طراحی نور هیئت‌داوران در این بخش هیچ کاری را انتخاب نکرد.
در بخش طراحی لباس هیئت‌داوران با توجه به شاخصه‌های طراحی لباس مرتبط با اثر نمایشی از نرگس صادقی برای طراحی لباس نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر تقدیر به عمل آورد.
در بخش طراحی صحنه حسن تارک طراح صحنه نمایش عاشقانه‌ای برای ارمیا رتبه سوم، ابوطالب احدی طراح صحنه نمایش بازی کثیف رتبه دوم و صادق نوروز نژاد طراح صحنه نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر رتبه اول را کسب کردند.
در بخش طراحی موسیقی هیئت‌داوران در این بخش از موسیقی نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر آقای مجتبی زارعی تقدیر به عمل آورد.
در بخش بازیگری زن: هیئت‌داوران از سرکار خانم فاطمه حیدری بازیگر نقش نوش آذر برای نمایش سکوت یک فریاد تقدیر به عمل آورد. و رتبه سوم این بخش به‌طور مشترک به خانم‌ها: زهر گهره ای برای نمایش عاشقانه‌ای برای ارمیا و سرکار خانم سمیه قاسم بلوچی بازیگر نمایش بازی کثیف تعلق گرفت. همچنین سرکار خانم فریبا عجم بازیگر نمایش بازی کثیف به‌عنوان رتبه دوم و رتبه اول به خاطر حفظ راکوردها نقش و تلاش برای ایجاد لحظه‌های تأثیرگذار به سرکار خانم نرگس صادقی برای نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر و سکوت یک فریاد تعلق گرفت.
در بخش بازیگری مرد هیئت‌داوران از میثاق ماهیگیر برای نمایش سکوت یک فریاد و محمدمهدی ذاکری برای بازی در نمایش سکوت یک فریاد تقدیر به عمل آورد. رتبه سوم به کمیل جعفری برای بازی در نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر، رتبه دوم به ابوطالب احدی برای بازی در نمایش بازی کثیف و رتبه اول به آقای عادل گلستانی برای بازی در نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر تعلق گرفت.
در بخش نمایشنامه‌نویسی؛ رتبه سوم را ابوطالب احدی برای نمایشنامه بازی کثیف، رتبه دوم را علیرضا سرودی برای نمایشنامه عاشقانه‌ای برای ارمیا و رتبه اول را کمیل جعفری برای نمایشنامه به بعلاوه یک مساوی است با خاکستر کسب نمودند.
اما در بخش کارگردانی رتبه سوم علیرضا سرودی کارگردان نمایش عاشقانه‌ای برای ارمیا، رتبه دوم ابوطالب احدی کارگردان نمایش بازی کثیف و رتبه اول کمیل جعفری کارگردان نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر معرفی شدند.
و درنهایت هیئت‌داوران نمایش سه بعلاوه یک مساوی است با خاکستر را جهت حضور در سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی نمود.
داوری هفتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم را آقایان امید الماسی نیا، علیرضا داوری و محمد سایبانی بر عهده داشتند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو