تفاهم نامه اجرا ۸ «تیرپارک» در مسیر چابهار ـ سرخس با حضور وزیر راه امضاء شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58685
ساعت 11:56 يکشنبه 30 آذر 1399
تفاهم نامه اجرای هشت «تیرپارک» جاده ترانزیتی چابهار ـ سرخس بین شرکت گسترش لجستیک مکران با مشارکت سازمان منطقه آزادچابهار و همکاری سازمان حمل و نقل و راهداری کشور با حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار سیستان وبلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و مسئولان امضا شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، در اجرای برنامه لجستیک شرق کشور تفاهم نامه اجرای هشت «تیرپارک» با اشتغال مستقیم ۷۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان امضا شده که در طول یک سال تکمیل و بهره برداری می شوند.

اجرای این تیرپارک ها توسط شرکت گسترش لجستیک مکران با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و همکاری سازمان حمل و نقل و راهداری کشور انجام شده و با همت بخش خصوصی اجرایی می شوند.

به گزارش ایرنا؛ تیرپارک‌ها با استاندارد جهانی بمنظور ارائه خدمات رفاهی، تعمیرگاهی و اقامتی به رانندگان جاده ترانزیتی ساخته می شوند.

تیرپارک ها کمک شایانی به سهولت حمل و نقل و افزایش کیفیت در سامانه حمل و نقل جاده می کنند و در رده بندی طرح های توجیهی خدماتی گردشگری قابل طبقه بندی است و برای مناطق دارای راه های ارتباطی عمده و پرتردد و یا مرزهای ترانزیتی پیشنهاد می شوند.

اجزای موجود در مجتمع ها و تیرپارک شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، رستوران، فروشگاه ها، مجموعه تعمیرگاهی و تعویض روغن، کارواش، درمانگاه برای معاینه و درمان سرپایی و برخی خدمات دیگر است.

وزیر راه و شهرسازی روز جمعه وارد چابهار شد و امروز در مراسم افتتاح مرز رسمی ریمدان با حضور وزیر تولیدات دفاعی پاکستان و مسئولانی از وزارتخانه های خارجه، کشور و صنعت، معدن و تجارت شرکت کرد.

محمد اسلامی همچنین در نشست های مختلف شرکت کرد و باند دوم راه چابهار- کنارک را کلنگ زنی و از چند طرح دیگر در چابهار و کنارک بازدید کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو