در آیینی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

خانه کتاب قشم افتتاح شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58657
ساعت 10:49 شنبه 29 آذر 1399
خانه کتاب قشم با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان در محل مجتمع تجاری فردوسی شهر قشم افتتاح شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، مدیر خانه کتاب قشم در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران، برآورده کردن نیازهای فرهنگی، آموزشی و سرگرمی اقشاری از مردم قشم را دلیل اصلی راه‌اندازی این مکان فرهنگی در یک مجتمع تجاری اعلام کرد. 

هاجر مظاهری، با اشاره به اینکه در خانه کتاب قشم به‌غیراز کتاب، انواع بازی‌های فکری نیز به علاقه‌مندان بخصوص کودکان و نوجوانان قشم عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این مکان محلی برای برگزاری جلسات انجمن‌های فرهنگی ادبی ازجمله انجمن قلم، انجمن شعر و انجمن‌های مختلف هنری و حرفه‌ای در نظر گرفته‌شده است تا به‌طور مستمر میزبان فرهیختگان ادبی و هنری قشم باشیم.

به گفته مظاهری، آموزش رایگان بازی‌های فکری به کودکان و نوجوانان در محل غرفه‌های این خانه کتاب و همچنین در نظر گرفتن غرفه‌ای برای عرضه محصولات صنایع‌دستی قشم از دیگر امکانات این مکان فرهنگی است.

گفتنی است؛ خانه کتاب قشم با مساحت 700مترمربع شامل هشت غرفه کتاب و 11غرفه بازی‌های فکری در مجتمع تجاری فردوسی قشم راه‌اندازی شده است. در غرفه‌های کتاب انواع کتاب با مضمون مذهبی، کودک و نوجوان، روانشناسی، کمک‌آموزشی، ادبیات، رمان‌های ایرانی و خارجی و کتاب‌های شعر عرضه می‌شود.

در خانه کتاب قشم که همه‌روزه از ساعت 9صبح تا 11شب و 14 تا 21 در روزهای تعطیل دایر است، کتاب‌ها با 10الی35درصد و بازی‌های فکری با 5الی 15درصد تخفیف هم‌زمان با برگزاری جشنواره کتاب ارائه می‌شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو