به مناسبت هفته پژوهش؛

نشست پژوهش های راهبردی در دانشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58650
ساعت 16:46 چهارشنبه 26 آذر 1399
به مناسبت هفته پژوهش نشست تخصصی پژوهش های راهبردی در دانشگاه های مستقر در منطقه آزاد انزلی با حضور روسای دانشگاه و اساتید برتر مراکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش فرینا، بنا بر این گزارش در این نشست تخصصی، معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های پژوهش محور در مراکز علمی گفت:حاصل فعالیت های پژوهش محور تولیدات با کیفیت و متناسب با نیاز کشور خواهد بود و فعالان حوزه علم و پژوهش با دقت نظر آثاری منحصربه‌فرد و ماندگار ارائه می دهند.

سید حجت مهدوی در ادامه به لزوم ارتقای شاخص های کیفی آموزش در مراکز آموزشی مستقر در منطقه آزاد انزلی اشاره و تاکید کرد: با بهره گیری از اساتید مجرب و تدوین برنامه های راهبردی می‌توان سطح دانش دانشجویان و هنرجویان مراکز فنی حرفه ای را ارتقا داد و به واسطه انجام فعالیت های پژوهش محور متناسب با نیاز منطقه استان و کشور گام برداشت.

مهدوی، توسعه روابط مراکز آموزشی مستقر در منطقه با دانشگاههای حوزه خزر را یکی از راهبردهای سازمان دانست و خاطرنشان کرد: بروزرسانی های انجام شده با روسای دانشگاه های کشور در تلاش هستیم تا بخش بین الملل دانشگاه ها و مراکز علمی و مستقر در محدوده منطقه آزاد انزلی را فعال و متناسب با نوع فعالیت های مورد نیاز در سطح منطقه دوره های آموزشی تخصصی جذب دانشجو به خصوص در رشته های علوم پزشکی و دریانوردی صورت گیرد.

گفتنی است؛ در پایان هر یک از روئسای دانشگاه های مستقر در سطح منطقه آزاد انزلی پیشنهادات خود را به منظور کیفی سازی فرایند آموزش و ارتقای شاخص های آموزشی به منظور بین المللی شدن فعالیت مراکز علمی ارائه دادند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو