معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تصویب 50 پروژه با اعتبار 73 میلیارد ریال در سی امین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58523
ساعت 09:40 دوشنبه 17 آذر 1399
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بیش از 73 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های توسعه ای و جاری با هدف ارتقا خدمات عمومی و گسترش زیرساخت ها در آبان ماه سال جاری، در شورای برنامه ریزی و توسعه این سازمان تصویب شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، عابدین سعادت فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 73 میلیارد ریال برای 50 پروژه توسعه ای، خدماتی و هزینه های جاری در آبان ماه امسال به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم رسید که بخش عمده آن به طرح های عمرانی اختصاص دارد.
سعادت فر ادامه داد: فعالیت های عمرانی در حوزه های فنی و عمرانی، خدمات شهری و روستایی و منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان با  پروژه هایی در بخش های حمل  نقل و ترانزیت، گردشگری و توسعه ظرفیت محلی و خدمات عمومی (عمران و آبادانی منطقه‌ای) بالاترین بخش این بودجه را به خود اختصاص داده است.
به گفته وی، احداث ديوارهاي گمرک اسکله لافت، اجراي پياده روسازي و احداث ديوار حاشيه غربی حوضچه صيادي دوحه و اجراي ديوار 240 متري محوطه بازارچه ماهی فروشی دوحه محوطه سازی بلوار هرمز، اجرای عملیات تعمیرات و نگهداری روشنایی بزرگراه خلیج فارس مهمترین مصوبات فنی و عمرانی در آبان ماه است.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: تهیه و نصب المان ورودی برای روستاهای سرریگ، درکو و گامبرون، احداث کانال دفع آب های سطحی در محدوده میدان فرودگاه قشم، محوطه سازي و نورپردازي بلوار هرمز قشم و... بخشی از فعالیت های مصوب خدمات شهری و روستایی است.
سعادت فر به خرید خدمات در مدیریت های روابط عمومی و امور بین الملل و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم در بخش خدماتی اشاره کرد و گفت: همچنین اقدامات این سازمان در راستای تأمین بخشی از مصارف عمومی ساکنان و ارائه خدمات تخصصی و کارشناسی و هزینه های جاری مصوب گردیده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو