پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز دانشجو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58521
ساعت 09:36 دوشنبه 17 آذر 1399
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشاری پیامی به مناسبت روز دانشجو، این مناسبت را به همه دانشجویان و دانشگاهیان به ویژه دانشجویان شهرستان قشم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام با بیان اینکه دانشجویان پیشروان عرصه مطالبه گری در زمینه های علمی و فکری جامعه هستند، از آنها خواست تا به ایفای نقش اصیل خود در این عرصه ها بپردازند.
براساس این گزارش، متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز 16 آذر هر سال یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود نشان دادند که ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.
دانشگاه مبدا تحولات و منشا آرمان خواهی، عدالت جویی، اصلاح گری و حرکت اعتدالی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه است.
روز دانشجو را باید به همه دانشجویان و دانشگاهیان و به همه کسانی که دلشان برای این کشور و سربلندی این ملت، آزادی و پیشرفت ایران می سوزد، تبریک گفت.
پیوند ناگسستنی جنبش و جریان دانشجویی با آرمان خواهی، عدالت طلبی، نقد و پرسش و مطالبه گری بستری ارزنده برای منطقه ای است که طی سال ها با مشکلاتی در زمینه شاخص هایی مهم، مانع دستیابی به توسعه ای فراگیر و پایدار در آن شده است.
طی سال های گذشته حرکت عظیمی برای انجام پروژه های عمرانی و زیرساختی در منطقه آزاد قشم آغاز شده که این روزها در آستانه به نتیجه رسیدن هستند و توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی ماهر برای کار و ارائه خدمات در جزیره قشم می تواند، یکی از اهداف اصلی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان شهرستان قشم باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت مناسبت روز دانشجو و شادباش آن به همه دانشجویان پرشور و متدین شهرستان قشم، امیدوارم همواره نقش اصیل خود را به عنوان پیشران مطالبه گری در عرصه های علمی و فکری جامعه به درستی و در راستای خط و مشی های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب گام بردارید.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو