مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم تاکید کرد؛

ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58490
ساعت 08:13 شنبه 15 آذر 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم با وی بر ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم برای حفاظت و حراست از امنیت اجتماعی و اقتصادی جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مومنی در این دیدار نیروی انتظامی را از جمله نیروهای خدوم، زحمتکش، مومن و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی خواند و گفت: حضور ماموران نیروی انتظامی در هر نقطه از شهر و خارج از شهر همانطور که مایه امنیت و آرامش شهروندان می شود به همان میزان هشداری برای متخلفان و افراد مخل قانون و هنجارهای اجتماعی و اخلاقی بشمار می رود.
مومنی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تعامل و همکاری آن با سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همانطور که این سازمان براساس وظیفه حاکمیتی خود از همه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی مستقر در جزیره قشم حمایت و پشتیبانی عملی کرده و می کند، معتقد است که به سرانجام رساندن برنامه های بزرگ اقتصادی و اجرای کامل طرح ها و پروژه های توسعه  در جزیره بدون تامین امنیت و ایجاد بستری مطمئن برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی امکان پذیر نیست.
وی مجموعه نیروهای خدوم انتظامی جزیره قشم از دریابانی گرفته تا پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و خود فرماندهی انتظامی شهرستان را همراه و همکار سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه بخشی جزیره  خواند و بر تداوم حمایت ها و همکاری های دوجانبه تاکید کرد.
براساس این گزارش سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این دیدار با تشکر از عنایات و توجهات خاص و همیشگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به فرزندان حافظ امنیت و آرامش جزیره قشم، گزارشی از اقدامات و خدمات فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ارائه و بر آمادگی خود و کلیه پرسنل تحت امر جهت همکاری و همراهی با سازمان برای حفاظت  و حراست از امنیت و آرامش شهروندان قشم تاکید کرد.
گفتنی است؛ در این دیدار که نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سرهنگ مجتبی راست خدیو جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز حضور داشتند درخصوص تداوم همکاری ها و مسایل فی مابین نیز بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو