مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

رفع سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58483
ساعت 08:19 شنبه 15 آذر 1399
نشست بررسی عملکرد واحد رفع سد معبر و اجراییات بازارهای مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیران این بازارها برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از شمانیوز، امیر سلکی مدیرمنطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم 
هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی، هم اندیشی و هم افزایی این مدیریت با  جامعه بازاریان و مدیران بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید درگهان اعلام کرد و گفت: موضوع مقابله با پدیده سد معبر هم دغدغه مدیریت شهری و هم دغدغه خود بازاریان عزیز است که همه سرمایه و زندگی شان را وقف کسب و کار قانونی و واحد صنفی شناسنامه دار خود کرده اند.
به گفته وی رشد پدیده سد معبر در سطح شهر و بخصوص بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید درگهان به یک معضل برای مدیریت های این مکان ها تبدیل شده و آنها از مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم خواستار برخورد با این پدیده و ایجاد یک فضای امن و مساعد برای واحدهای صنفی مستقر در این مکان ها و بخصوص مشتریان و خریداران آنها هستند.
سلکی با اشاره به نظارت مستمر و اقدامات این مدیریت برای رفع سد معبر در این مکان ها، خواستار همکاری هرچه بیشتر خود بازاریان و همچنین سایر نهادها و دستگاه های مسئول و مرتبط با این موضوع با ماموران رفع سد معبر مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم شد.
گفتنی است در این نشست مدیران  بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید درگهان نیز نقطه نظرهای خود را درخصوص شیوه مقابله با پدیده سد معبر بیان و آمادگی خود را برای مشارکت هرچه بیشتر با برنامه های مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در جهت رفع این پدیده اعلام کردند.     
وجود بازارها، پاساژها و مراکز بزرگ خرید در درگهان باعث شده است که سالانه میلیون ها نفر از هم وطنان از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید و خرید به این شهر بندری که در 20کیلومتری غرب شهر قشم قرار دارد، سفر بکنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو