صادرات بیش از سه میلیون دلاری محصولات غذایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58385
ساعت 11:27 سه شنبه 4 آذر 1399
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیر ساخت ها با هدف صادرات کالاهای ایرانی عنوان کرد: صادرات سه میلیون دلاری محصولات غذایی به کشورهای منطقه بخشی از عملکرد یک مجموعه خصوصی مستقر در این منطقه است که نشان از ظرفیت بالای پیام در این بخش دارد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی در تامین نیاز داخلی و بخش خارجی فعالیت دارد.

ثناگو مطلق اضافه کرد: همچنین این شرکت توانایی صادرات یک هزار و ۴۰۰ تن از محصولات به ارزش بیش از سه میلیون دلار به کشورهای منطقه را دارد.

وی گفت: بهبود و بررسی مستمر زیر ساخت های فناوری، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و رعایت اصول مشتری مداری از مهم ترین برنامه هایی است که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای توسعه صادرات محصولات خود به کار بستند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، توسعه صادرات با هدف ارتقای کمی و کیفی  کالاهای داخلی  یکی از اولویت های این منطقه در سال جاری است.

ثناگو مطلق گفت: پیام با توجه به داشتن زیر ساخت های مناسب فرودگاهی، مناسب ترین ظرفیت برای ارایه خدمات تخصصی در بخش کارگو(باری) را دارد که  فعالان بخش اقتصادی و تولیدی می توانند از این پتانسیل بالقوه  برای افزایش صادرات و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمایند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري