پیام مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته پدافند غیرعامل؛

تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی کالبد پدافند غیرعامل است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58026
ساعت 12:05 چهارشنبه 7 آبان 1399
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل راهبرد پدافند کالبدی را نهادینه سازی مصونیت در زیرساخت ها با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی دانست.

به گزارش فرینا، ضرغام احمدوند در این پیام، پدافند اقتصادی را از طریق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، ضامن تداوم این مصونیت خواند.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
ساماندهی وضعیت پدافند غیرعامل  کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ضرورت می طلبد که این پدافند درهمه عرصه ها به عنوان راهبرد فعال باشد.
از جمله این راهبردها می توان  به راهبردهای کالبدی، زیستی، سایبری، مردم محور، شهری، شیمیایی و اقتصادی اشاره کرد که فعال کردن پدافند غیرعامل درهریک از آنها، زمینه ساز امنیت و مصونیت کشور اسلامی ما در همه ابعاد می تواند باشد.
بدیهی است همانطور که رهبر معظم انقلاب بر ضرورت همکاری کامل و لازم همگان با پدافند غیرعامل تاکید کرده اند، دستیابی ما برای موفقیت درپدافند غیرعامل در همه این راهبردها  با حضور فعال آحاد مردم، دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی امکان پذیر است
از مهم ترین راهبردهای پدافند غیرعامل، پدافند کالبدی است که از نهادینه سازی مصونیت  در زیرساخت ها با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی قابل دستیابی است و تداوم آن نیز منوط به پیش گرفتن راهبرد پدافند اقتصادی از طریق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.  
پدافند غیرعامل در صورت اجرای کامل راهبردها علاوه بر اینکه می تواند امنیت ملی و توسعه همه جانبه کشور را بدنبال بیاورد  به هنگام بروز بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشورهم می توان خدمات شایان و بموقع را از طریق آن ارائه کرد.
جزیره قشم به دلیل قرارگرفتن  دریک منطقه استراتژیک  از شرایط بسیار حساس و خطیری برخوردار است که این مهم، ضرورت برنامه ریزی برای اقدامات حوزه پدافند غیرعامل را در این منطقه دوچندان می کند.
اینجانب با آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای رهبر معظم انقلاب (مد ظله و العالی) که پیوسته بر اهمیت پیگیری پدافند غیرعامل تاکید دارند، از حمایت بی دریغ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و همه کسانی که با اقدامات جهادی تلاش می کنند این فرهنگ در جای جای کشور از جمله در جزیره قشم نهادینه شود، تشکر می کنم و از پیشگاه خداوند سبحان برایشان توفیق و خدمت بی شائبه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.
ضرغام احمدوند
مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو