مومنی:

ضرورت پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع در اسرع وقت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57999
ساعت 14:52 دوشنبه 5 آبان 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدیدی سرزده از معاونت عمرانی و مدیریت املاک و مستغلات و حقوقی این سازمان گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن، یکی از اولویت های نظام اداری این سازمان است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا مومنی ضمن بررسی وضعیت پاسخگویی کارمندان به مراجعه کنندگان در معاونت عمرانی و مدیریت املاک و مستغلات و حقوقی این سازمان، بیان داشت: رضایت مردم از خدمات ما یکی از شاخص های اصلی سنجش کار آمدی و رشد در این منطقه است.
وی ادامه داد: مواردی مانند سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع از عوامل جلب رضایت ساکنان و سرمایه گذاران و به دنبال آن جلب اعتماد و ارتقا وجه سازمان میان جامعه جزیره است.
مومنی تاکید کرد: درصورتی که در این بازدیدها و بررسی ها، ثابت شود که حق و حقوقی از مراجعه کنندگان تضییع شده، معاونت و مدیریت مربوطه باید پاسخگوی کم کاری و اهمال صورت گرفته از سوی کارمند تحت امر خود باشد.
وی با اشاره به لزوم احترام متقابل گفت: حفظ احترام و عزت نفس کارمندان نیز که سرمایه های انسانی این سازمان محسوب می شوند، برای ما اهمیت بسزایی دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان عنوان داشت: تعامل بین کارمندان و ارباب رجوع، تعادل در جامعه و تسریع در پاسخگویی انجام امور را درپی خواهد داشت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو