از سوی تیم مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57945
ساعت 12:39 چهارشنبه 30 مهر 1399
سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید تیم این مدیریت از 11 مرکز تفریحی و اسکله گردشگری در قشم باهدف ارزیابی و رفع ایرادات خبر داد.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی جویباری با اشاره به لزوم تکریم ساکنان و گردشگران در حوزه سیما و منظر جزیره عنوان داشت: این بازدیدها با هدف ارزیابی و اطلاع از نواقص و ایرادات موجود و تسریع در رفع آن ها به منظور استفاده بهینه از این مراکز تفریحی و گردشگری صورت گرفته است.
توکلی جویباری افزود: باتوجه به این که در نیمه دوم سال، جزیره قشم از هوای مطلوبی برخوردار می شود و به تبع آن، استفاده از این اماکن توسط ساکنان و گردشگران افزایش می یابد، افزایش رفاه و رضایتمندی استفاده کنندگان، یکی از مهم ترین اولویت های ما است.
به گفته وی، بعداز جمع بندی ارزیابی ها و ممیزی ها، نتیجه به مدیریت های مربوطه اعلام شده و تا پایان کامل نواقص و ایرادات، پیگیری ها و بازرسی ها ادامه خواهد داشت.
سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مراکز مورد بازدید قرار گرفته، گفت: پارک زیتون، سینما دریا، پارک آفتاب، ایران زمین، هامون و دو پارک شهر درگهان کمپ پارک شهر سوزا، جزایرناز، اسکله تفریحی کندالو و بندر لافت مکان های مورد بازدید توسط تیم  مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم بودند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو