آغاز به کار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57874
ساعت 11:51 سه شنبه 22 مهر 1399
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار عملیات بهسازی خیابان‌های آبادان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی افزود: عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارک یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز شد.

شمخانی اظهار داشت: اجرای این طرح در گام اول برای رفع مشکل زیربنایی خیابان‌های آبادان در چند منطقه براساس تفاهم نامه همکاری ۲۰ هزار میلیاردی بین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز گردید.
وی افزود: در این راستا عملیات احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری در کوی ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و امیرآباد آبادان با اعتبار اولیه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به عنوان نقطه شروع عملیات اجرایی در این تفاهم نامه انتخاب گردید.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تفاهم نامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی با قرارگاه خاتم الانبیاء برای ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب، احداث پل های شهرهای آبادان و خرمشهر، احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری همچنین ساحل سازی کارون منعقد شده و از امروز این قرارگاه کار خود را در آبادان آغاز کرد.
شمخانی افزود: ضمن اینکه این قرارگاه ۲۰۰ میلیارد ریال نیز علاوه بر تفاهم نامه مذکور برای لکه گیری آسفالت سطوح شهری در نظر گرفته است.
وی گفت: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء برای آبادانی منطقه، حتی خارج از چارچوب تفاهم نامه فی مابین گام های بلند و اساسی بردارد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو