مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت؛

شایسته سالاری رکن اصلی ارایه خدمات کارآمد در سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57759
ساعت 11:57 چهارشنبه 9 مهر 1399
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از شایسته سالاری به عنوان اصلی ترین رکن برای ارایه خدمات کارآمد به ارباب رجوع نام برد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین از قشم، علی عسکری با اشاره به این مطلب که بزرگ ترین نهاد ارایه دهنده خدمات در جزیره، منطقه آزاد قشم است، ادامه داد: این سازمان همواره خود را متعهد به بهبود مستمر خدمات رسانی و فرآیندهای مربوطه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و امور زیربنایی دانسته و موفقیت در این مسیر را جز با کمک از کارکنان، امکان پذیر نمی داند.
عسکری افزود: کارکنان، به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان منطقه آزاد قشم، به تحقق وظیفه این نهاد کمک می کنند و کیفیت عملکرد آنان بر رضایتمندی ارباب رجوع تاثیر مستقیم دارد.
به گفته وی، سیاست سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به تکلیف مناطق آزاد مبنی بر منطقی نمودن اندازه و ساختار و با هدف شفافیت عملکرد، همچنین ارایه خدمات با کیفیت مورد انتظار ارباب رجوع بر اصل شایسته سالاری قرار گرفته است.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به پیشنهاد نهادهای نظارتی مبنی بر جایگزینی کارکنانی که از لحاظ معیارهای عملکردی و اثر بخشی منابع انسانی در سطح مورد انتظار نیستند، اشاره کرد و گفت: به منظور تامین این الزام و تاسی از این نهادهای نظارتی، ضمن رعایت قوانین مربوطه و اصل شایسته سالاری، کارکنان این سازمان، با نیروهای کارآمد جایگزین خواهند شد.
عسکری بر آموزش بیش از هشت هزار نفر ساعت در سال توسط سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد و عنوان داشت: آموزش ضمن خدمت باهدف ارتقای سطح دانش و مهارت شغلی کارکنان در این سازمان، همواره در حال انجام بوده و از این رو، اطلاع از دانش روز و به روز رسانی دانسته های کارکنان، در ماندگاری آنان موثر خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري