رفع تصرف 3700 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57705
ساعت 11:34 شنبه 5 مهر 1399
رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تصرف 3700 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در دو روستای توریان و زینبی به ارزش بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: قطعه زمینی به مساحت 1200 مترمربع به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در روستای توریان توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات، رفع تصرف شد.
مازندرانی ادامه داد: نیروهای حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین موفق به رفع تصرف قطعه زمینی به مساحت 2500 مترمربع به ارزش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستای زینبی جزیره قشم شدند.
وی افزود: نیروهای این اداره در راستای شرح وظایف کاری و تکالیف قانونی و اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با همکاری نیروهای پلیس اقتصادی و ماموران کلانتری لافت روز چهارشنبه (دوم مهرماه) نسبت به رفع تصرف، تخریب دیوار چینی غیرمجاز و اعاده به وضع سابق زمین های مذکور اقدام کردند.
رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تقدیر و تشکر اهالی منطقه از اقدامات قاطع صورت گرفته در جهت رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی، بیان کرد: برنامه ریزی و اقدامات مطلوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین خواران و سودجویان منطقه در حال انجام است و مردم شریف جزیره، مسئولین محلی و اعضای شوراها و دهیاران نیز با ارائه گزارش به موقع تخلفات صورت گرفته، می توانند به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی یاری برسانند.
مازندرانی تصریح کرد: برخورد با زمین خواران و  متصرفین اراضی ملی و دولتی برابر قانون و مقررات پیگیری خواهد شد و با هیچ تخلفی در امر زمین خواری مماشات نمی شود و با هرگونه اقدام غیرقانونی در سطح جزیره قشم به شدت برخورد می شود.
وی در پایان از حمایت ها و رهنمودهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اقدامات این اداره و حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین تعامل و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم تقدیر کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو