رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57699
ساعت 12:11 شنبه 5 مهر 1399
با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی، عبدالرحیم رضوانی به عنوان رییس این هیات در منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، حکم انتصاب عبدالرحیم رضوانی به سمت رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.
عباسعلی اکبری، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی در این حکم خطاب عبدالرحیم رضوانی به آورده است: نظر به تعهد و تجارت جنابعالی و با عنایت به تفاهم نامه شماره 100.861 ص مورخه 98.5.28 فی مابین وزارت ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم و با توجه به پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی نامه شماره 99.100.661 مورخ99.4.18 و استناد به تبصره 3 ماده 10 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم» منصوب می شوید.
 در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند منان و با هماهنگی های لازم در منطقه در راستای رشد و توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی موفق و موید باشید.
گفتنی است، حکم رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی توسط حمیدرضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو