در ادامه ویژه برنامه‌های هفته دولت؛

بازدید مشاور رییس جمهور از هتل آوینای قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57471
ساعت 14:45 چهارشنبه 12 شهريور 1399
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از هتل آوینای شهر قشم بازدید کردند.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در حاشیه این بازدید عنوان کرد: صنعت گردشگری تلفیقی از فعالیت ها، خدمات و زیرساخت های مختلف است که مراکز اقامتی و هتل ها یکی از مهمترین موارد را شامل می شود. اهمیت هتل داری و جایگاه آن در صنعت گردشگری و نقش آن در جذب گردشگر بر همگان روشن است امروزه دیگر هتل داری یک فعالیت صرفا تجاری نیست بلکه یک فعالیت اقتصادی فرهنگی و یک صنعت است.

هتل آوینای قشم در زمینی به مساحت 610 مترمربع با 3500 متر زیربنا در هفت طبقه دارای 40 اتاق با ظرفیت 96 تخت و  48 کاناپه تختخواب شو می‌باشد.

این هتل با ایجاد اشتغال برای 36 نفر نیروی کار و همچنین با قرار گرفتن در بخش های مرکزی شهر قشم و با استفاده از تجهیزات مدرن و باکیفیت فرصت مناسبی را برای پذیرش گردشگران ایجاد کرده است.

هتل آوینای قشم با سرمایه گذاری 132 میلیارد ریالی بخش خصوصی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم احداث و راه اندازی گردیده است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

 

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو