نریمان در حاشیه آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری ارس خبر داد:

واگذاری 70 هکتار زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی ارس | 6

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57424
ساعت 16:56 چهارشنبه 5 شهريور 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از واگذاری 70 هکتار زمین در فاز اول به فارغ التحصیلان بومی کشاورزی و دامداران ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در حاشیه آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری ارس که با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، هدف از واگذاری این اراضی را ایفای نقش فارغ التحصیلان کشاورزی در زمینه تولید محصولات استاندارد و صادراتی، استفاده بهینه از منابع آب و خاک و ایجاد اشتغال پایدار در ارس عنوان کرد.

نریمان با بیان اینکه برای جذب اعتبار و تحقق این طرح پیگیری های مستمر انجام شد، افزود: در فاز اول این طرح 70 هکتار زمین با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده و به فارغ التحصیلان بومی و دامدارارن ارس اختصاص داده شده است.

وی بهره مندی از صاحب نظران و متخصصین حوزه کشاورزی در اجرای پروژه های توسعه ای را مهم دانست و گفت: این اراضی طبق هدف گذاری های صورت گرفته و با گزینش فارغ التحصیلان بیکار و بومی، ابتدا بصورت یکسال اجاره و سپس در صورت اجرای طرح و سنجش میزان پیشرفت کار، بصورت قطعی و در قالب شرکت دانش آموختگان خوشنام ارس واگذار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد ارس بهره گیری از ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال است تا ضمن بهره برداری بهینه از سرمایه های آب و خاک ارس و بکارگیری متخصصین، شاهد توسعه فعالیت ها و تولید و صادرات محصولات کشاورزی در ارس باشیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو