همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۱۱۷ میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57379
ساعت 09:17 سه شنبه 4 شهريور 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار در سطح این منطقه افتتاح و زمینه اشتغال ۳۷۱ نفر فراهم شد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پروژه های یاد شده که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیدند بیش از ۲۰ پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، برق، گردشگری، بهداشتی، ورزشی و اشتغالزایی با اعتباری حدود ۹۷۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

کردی بیان کرد: زیرساخت های منطقه آزادچابهار در سالهای اخیر با به سرانجام رسیدن پروژه های مختلف و تعریف پروژه های جدید در حال اجرا است.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی، ورزشگاه کریکت، ساخت ۱۳ مدرسه و انجام طرح های بزرگ و کوچک نشان از توجه دولت به این منطقه آزاد است و بزودی شاهد تحول و توسعه این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار گفت: طرح های بزرگ پتروشیمی و فولاد در حال فعالیت هستند و تکمیل این پروژه ها به اشتغال و توسعه چابهار کمک می کند و علاوه بر این صادرات محصولات تولیدی این دو بخش را شاهد خواهیم بود.

کردی از حضور استاندار سیستان وبلوچستان در منطقه آزاد و همراهی و همگامی مردم و مسوولان در توسعه منطقه قدردانی کرد و افزود: پس از افزایش محدوده منطقه آزادچابهار از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار و الحاق بنادر شهیدبهشتی وکلانتری و مرز ریمدان توسعه و شتاب آبادانی این منطقه سرعت خواهد بخشید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو