استاندار سیستان و بلوچستان:

تکمیل فرودگاه بین‌المللی چابهار روند جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57378
ساعت 09:23 سه شنبه 4 شهريور 1399
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: تکمیل فرودگاه بین المللی چابهار در محدوده منطقه آزاد جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند.

به گزارش فرینا، احمدعلی موهبتی در بازدید از منطقه آزاد چابهار و در نشست با مدیرعامل این سازمان اظهارداشت: منطقه آزاد چابهار در سال‌های اخیر با مدیران خوب بومی و اجرای پروژه‌های مختلف توانسته رضایت مردم را جلب کند و زمانی مردم این منطقه را عامل تمام مشکلات می‌دانستند ولی هم‌اینک این نگاه عوض شده است.

موهبتی گفت: سرمایه گذاری در فولاد، پتروشیمی و طرح‌های مختلف گاز و راه آهن می‌تواند اشتغال و توسعه را به همراه داشته باشد و در آینده نزدیک فرودگاه بین المللی چابهار نیز تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: انجام کار علمی و براساس سند و آمایش توسعه را به دنبال دارد و در آینده نیز خیلی از طرح‌ها تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حوزه آموزشی و نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود:توسعه باید انسان محور باشد تا مردم محلی هم از آن بهره‌مند شوند.

موهبتی اظهارداشت: فعالیت‌های خیران در سطح استان سیستان وبلوچستان ۲۵ برابر شده و این خود به توسعه نیروی انسانی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۲۸ هزار مترمربع فضای آموزشی با کمک خیران در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است و می تواند بخشی از مسائل و مشکلات کمبود کلاس را حل کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتشار اخبار خوب، سرمایه گذاری در استان را بیشتر می‌کند و نیاز است رسانه‌ها به مقوله جذب سرمایه گذار بیشتر توجه کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو