برگزاری اولین جلسه کمیته برگزاری همایش سرمایه گذاری طرح های شهر درگهان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57346
ساعت 18:41 يکشنبه 2 شهريور 1399
اولین جلسه کمیته برگزاری همایش سرمایه گذاری طرح های شهر درگهان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این جلسه گفت: همایش سرمایه گذاری «درگهان در مسیر توسعه» با هدف معرفی طرح های شاخص و کلان این شهر در حوزه های گردشگری؛ عمرانی و تجاری برگزار می شود.
مومنی با اشاره به قابلیت جذب سرمایه گذار مخصوصا بومی در پروژه های عمرانی کلان با قابلیت ارایه خدمات گردشگری، تفریحی و ورزشی ادامه داد: برگزاری این همایش ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی منطقه می تواند به جلب مشارکت علاقمندان به روند توسعه و سرمایه گذاری در جزیره سرعت بخشد.
وی افزود: برگزاری موفق این همایش با برنامه ریزی دقیق توسط اعضای دبیرخانه و کمیته های تعریف شده محقق می شود و برای این منظور تهیه و تدوین بسته های سرمایه گذاری که پاسخگوی پرسش ها و نیازهای سرمایه گذاران باشد؛ ضرورت دارد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با هدف گذاری درست می توان از ظرفیت سرمایه گذاران کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس نیز برای سرمایه گذاری در این طرح های شاخص استفاده کرد.
مومنی تصریح کرد: ۱۴ پروژه شاخص اقتصادی با توان جلب سرمایه گذاری معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف عمرانی؛ گردشگری؛ تفریحی؛ خدماتی و تجاری در همایش درگهان در مسیر توسعه برای سرمایه گذاران حاضر در این برنامه معرفی خواهند شد.
وی با تقدیر از تلاش های مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان تصریح کرد: پروژه های مشخص شده جهت معرفی در این همایش در قالب سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شده، که در عمل می تواند ساختار جدیدی در این منطقه ایجاد کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه گذار و بهره برداری از این طرح ها بطور قطع شاهد افزایش کیفیت زندگی ساکنین منطقه و همچنین ارائه خدمات بهتری به بازرگانان و گردشگران این منطقه خواهیم بود.
براساس این گزارش؛ در ادامه این نشست معاونین و مدیران حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درباره ترکیب دبیرخانه این همایش و اعضای کمیته های تخصصی آن مطرح کردند.

شناسه خبری: 57346

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو