دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با وزیر امور اقتصادی و دارایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57323
ساعت 08:38 شنبه 1 شهريور 1399
محمد ولی روزبهان مدیرعامل سازمان با فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس ایرانی کمیسیون مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در دفتر وزیر، دیدار و در خصوص مسائل منطقه متبوع خود، به گفتگو پرداخت.

به گزارش فرینا، در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گزارشی از طرح های توسعه ای و زیرساختی در حال اجرای سازمان همچون اتصال به ریل سراسری و توسعه زیرساخت های مجتمع های بندری، برنامه‌های راهبردی سازمان متبوع خود در حوزه گسترش ارتباطات بین المللی با تکیه بر ظرفیت های ترانزیتی و مزيت های قانونی منطقه را تشریح کرد.

محمدولی روزبهان با ارائه برنامه و نقشه راهی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار با توجه به بسترها و ظرفیت های کمتر پرداخته شده از عزم جدی سازمان منطقه آزاد انزلی برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود جهت توسعه و جهش تولید خبر داد.

روزبهان گسترش مناسبات تجاری میان ایران و جمهوری آذربایجان را با محوریت این منطقه در زمینه های جدیدی چون گردشگری دریایی مورد تأکید و توجه قرار داد  .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی رویکرد سازمان را توسعه مناسبات کشورمان با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا در قالب حمایت از سرمایه گذاران و صادرکنندگان عنوان کرد و از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بازدید از امکانات، زیرساخت ها و ظرفیت های متنوع منطقه آزاد انزلی دعوت به عمل آورد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از برنامه های در دست اجرای سازمان منطقه آزاد انزلی، توسعه فعالیت های اقتصادی و افزایش تولید و صادرات در شرایط کنونی کشور را حائز اهمیت قلمداد نمود و لزوم برنامه ها و سیاست گذاری های مناطق آزاد را در این راستا مورد تأکید قرار داد .

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو