افزايش 60 درصدي تخليه و بارگيري کالا در بندر اميرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5724
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رييس امور بندري منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد گفت: با توجه به تاسيس سيلوي سيلوي 53 هزار تني ايران – قزاقستان سرعت تخليه و بارگيري در بندر اميرآباد 60 درصد افزايش يافته است.

محمد صادق رنگاور رييس امور بندري بندر و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد در گفت وگو با خبرنگار بنا(bena)، از شروع به کار پيشرفته ترين دستگاه مکنده غلات در اين بندر خبر داد و گفت: پيشرفته ترين دستگاه مکنده غلات با قدرت تخليه 500 تن غلات در ساعت در بندر اميرآباد شروع به کار کرده است.

وي با تاکيد بر اينکه راه اندازي و به کارگيري اين دستگاه در بنادر شمالي کشور بي سابقه ادامه داد: استفاده از اين مکنده در کنار تاسيس و راه اندازي سيلوي 53 هزارتني غلات تا 60 درصد سرعت تخليه در بندر را افزايش داده است.

رنگاور با اشاره به افزايش سرعت تخليه بار در بندراميرآباد تصريح کرد: افزايش سرعت تخليه بار جريمه و ديرکرد کشتي ها براي تاخير در اين امر را کاهش مي دهد و مانع از خروج ارز از کشور مي شود.

رييس امور بندري بندر و منطقه ويژه اميرآباد گفت: سيلو 53 هزار تني 14 کندو دارد و هر کندو با گنجايش 3 هزار و 800 تن کالا فله از قبيل گندم، ذرت و جو امکان دپو و نگهداري کالا دراين بندر افزايش داده است.
/208

شناسه خبری: 5724

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو