بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح تعریض و اصلاح جاده ساحل جنوبی به سمت روستای دفاری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57152
ساعت 11:15 يکشنبه 12 مرداد 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای خود از طرح های عمرانی سطح جزیره قشم طرح تعریض و اصلاح جاده ساحل جنوبی به سمت روستای دفاری دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی و جمعی از همیات همراه در این بازدید بر سرعت بخشیدن روند اجرایی این طرح با هدف افزایش ایمنی مسیر دسترسی و همچنین توسعه حوزه گردشگری روستای دفاری تاکید کرد.
طرح تعریض و تبدیل جاده به بلوار ورودی روستای دفاری قشم در فاز نخست تا این روستا ادامه دارد و هدف نهایی این پروژه در مراحل بعد، اتصال جاده ساحل جنوبی به ساحل شمالی جزیره قشم خواهد بود.
احداث بلوار و تعریض این مسیر به طول یک هزار و 500 متر و با اعتبار 40 میلیارد ریالی در حال انجام است و طبق برنامه زمان بندی این پروژه تا پایان شهریورماه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری خواهد شد.
براساس تفاهم نامه امضا شده برای این طرح، قرار است خاکریزی این طرح توسط شورای اسلامی دفاری صورت گرفته و آسفالت، جدول گذاری، فضای سبز و روشنایی این پروژه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از محوطه در نظر گرفته شده برای احداث پارک و زمین ورزشی در روستای دفاری بازدید کرد. برای احداث پارک و همچنین زمین فوتبال این روستا در مجموع زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع پیش بینی شده است.
مومنی و هیات همراه در بخش پایانی بازدیدهای خود از پروژه بلوارکشی و اصلاح مسیر دسترسی به سمت جزایر ناز بازدید کرد. این طرح مسافتی حدود 4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال توسط پیمانکاران محلی جزیره قشم مراحل مطالعاتی و آماده سازی را طی می کند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو