بازديد بقايي از جنگل هاي حرا و شرکت مدکندآلوي قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5710
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
حميد بقايي،دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي ، از جنگل هاي حرا و شرکت تعاوني شناور سازي مدکندآلوي قشم بازديد کرد.

به گزارش بنا (bena) جنگل هاي حرا يکي از انواع اکوسيستم مانگرو در سواحل خطه جنوب کشور است که بطور پراکنده از تنگه هرمز به سمت شرق اقيانوس هند در سواحل عمان کشيده شده ودر سواحل خليج فارس در اطراف بندر لافت، شمال جزيره قشم تا بندر خمير ديده مي شود.

تراکم درختان حرا در حوالي جزيره قشم، بخصوص بين لافت و بندر خمير و گوران چشم انداز طبيعي بسيار زيبا و نادري را پديد آورده است به گونه اي که در مناطقي از اين جنگل ها مناظر زيبا و بديع به وجود آورده که با هيچ نقطه اي از ايران قابل مقايسه نيست.

دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد همچنين در سفر خود از شرکت تعاوني شناور سازي مدکندآلوي قشم نيز بازديد به عمل آورد. اين شرکت در زمينه مديريت در پروژه هاي ساخت شناورهاي فايبرگلاس، آلومينيومي و فولادي ، نصب تجهيزات بر روي شناور، انجام تعميرات دوره اي شناور، طراحي و مهندسي امور فني – خدماتي و مشاوه ساخت شناور، سرمايه گذاري مشارکت و هرگونه فعاليت هاي مجاز بازرگاني مرتبط با موضوع شرکت و تامين تجهيزات انواع شناورهاي آلومينيومي و فايبرگلاس فعاليت دارد.

شرکت تعاوني شناور سازي مدکندآلوي قشم داراي سه کارگاه ساخت شناورهاي فايبرگلاس(فاز1)، کارگاه ساخت شناورهاي آلومينيومي(فاز2) و کارگاه ساخت شناورهاي فولادي(فاز3) است.

توليدات اين شرکت در زمينه انواع شناور با کاربردهاي گوناگون از قبيل؛ نظامي، مسافربري، خدماتي، آتش نشاني، آمبولانس، صيادي، مسافربري، باربري، يدک کش، بارج و.. است./206

شناسه خبری: 5710

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو