چاپ 193 مقاله علمی در تنها فصلنامه دارای درجه علمی ـ پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/56558
ساعت 10:41 دوشنبه 19 خرداد 1399
مدیر موسسه آموزش عالی قشم از چاپ 193 مقاله در تنها فصلنامه علمی- پژوهشی قشم به نام فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور آزاد با اشاره به محتوای مقالات چاپ شده در این نشریه بیان داشت: تمامی مقالات با موضوع برنامه ریزی جغرافیا در رشته‌های مختلف برنامه ریزی اجتماعی، فرهنگی، توسعه شهری، آمایش شهری، آمایش روستایی، جمعیت‌شناسی و گردشگری قابلیت چاپ و نشر در این نشریه را دارد.
آزاد گفت: تنها فصلنامه علمی ـ پژوهشی قشم در سال 1389 راه اندازی گردید و به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار خوب داوری (38 داور ملی) توانست در سال 1391 از وزارت علوم و وزارت ارشاد درجه علمی و پژوهشی دریافت دارد.
وی افزود: تاکنون۵۳۰ مقاله برای چاپ در این فصلنامه دریافت گردیده که از این تعداد ۲۰۳ مقاله پذیرش شده و ۱۹۳ مقاله به چاپ رسیده است.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم ضمن معرفی پرتال دریافت مقالات برای چاپ در این فصلنامه افزود: آدرس سایت فصلنامه جغرافیا www.jgeoqeshm.ir می باشد که خوشبختانه با استقبال قابل ملاحظه تمامی دانشگاه های کشور مواجه شده و مقالات دانشجویان دکترا و اساتید بعد از تایید توسط داوران، در فصلنامه مذکور به چاپ می رسند.
آزاد تاکید کرد: این فصلنامه ظرفیت پذیرش 20 تا 25 مقاله در هر فصل را دارا می باشد و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را برای داوری و چاپ روی سایت مذکور  بارگذاری نمایند.
وی از اولویت بررسی، تایید و چاپ مقالات با محتوای توسعه قشم خبر داد و اضافه کرد:  امیدواریم این فصلنامه بتواند در راستای تولید علم و فعالیت های پژوهشی که به توسعه جزیره و کشور منجر می شود، نقش ارزنده ای ایفا کند.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم همچنین با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه عنوان داشت: دانشجویان این دانشگاه در رشته های مدیریت جهانگردی با دو گرایش بازاریابی جهانگردی و برنامه‌ریزی توسعه جهانگردی و همینطور جغرافیا با گرایش برنامه‌ریزی شهری (آمایش شهری) نیز می‌توانند از ظرفیت فصلنامه علمی ـ پژوهشی جغرافیا (برنامه‌ریزی منطقه‌ای) برای چاپ مقالات تخصصی استفاده کنند.

شناسه خبری: 56558

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو