با اتکا بر توان متخصصان داخلی؛

تعمیر ۲ دستگاه مولد برق اضطراری در بندر امام خمینی(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/56540
ساعت 15:23 شنبه 17 خرداد 1399
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) با اتکا بر توان متخصصان داخلی، ۲ دستگاه مولد برق اضطراری در بندر امام خمینی (ره) تعمیر شدند.

به گزارش فرینا به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس گفت: با توجه به خارج از سرویسی چندین ساله این تجهیزات، انجام تعمیرات و راه‌اندازی ۲ دستگاه دیزل ژنراتور ۵/۱ مگاواتی بندر امام اجرایی شد.
دریس در تشریح ضرورت این تعمیرات بیان داشت: تجهیزات نیروگاه برق اضطراری مجتمع بندری امام خمینی (ره) از جمله تجهیزات بسیار مهم و راهبردی در بخش پدافند غیرعامل در بنادر محسوب می‌شود.
وی اظهار کرد: از آنجا که در اثر تحریم‌های ظالمانه برخی از سازندگان خارجی تجهیزات مذکور از ارائه خدمات و انجام تکالیف خود سر باز زده‌اند، تعمیرات فنی آن‌ها با بهره گیری از توان داخلی در اولویت قرار گرفت و با تلاش متخصصان داخلی با موفقیت انجام شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: همه مراحل طراحی، ساخت و نصب قطعات این تجهیزات بدون اتکا به توان خارجی و با برخورداری از روحیه خودباوری و تلاش و کوشش کارشناسان متخصص و متعهد داخلی، با موفقیت کامل به سرانجام رسید.
به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره)، پروژه مذکور با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال و در زمانی کمتر از چهار ماه به انجام رسید در صورتی که از توان خارجی برای خرید قطعات و دستمزد در تعمیرات این تجهیزات استفاده می‌شد، هزینه ایی بالغ بر ۸ میلیارد ریال در برداشت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو