کسب 5 گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/56537
ساعت 12:27 شنبه 17 خرداد 1399
پس از ارزیابی‌ها و ممیزی‌های صورت گرفته، منطقه ویژه اقتصادی لامرد موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ایزو 9001، 45001، 14001 و HSE-Ms و گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از شرکت بین‌المللی BRSM شد.

به گزارش فرینا به نقل از دنیای معدن، مدیر برنامه‌ریزی، نظارت راهبردی و سیستم‌های مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: در سال گذشته به‌رغم شیوع ویروس کرونا در جهان با تصمیم به موقع، حمایت‌های همه‌جانبه و تدبیر مدیرعامل محترم و همکاری مدیران و کارکنان منطقه ویژه لامرد، فرآیند اخذ این گواهینامه‌های لازم برای تطابق و تداوم فعالیت‌های سازمان با استانداردهای بین‌المللی در اولویت برنامه‌های این مدیریت قرار گرفت و پس از انجام ممیزی داخلی در بهمن ماه سال گذشته، موارد و شاخص‌های لازم بررسی و برای برطرف کردن عدم انطباق‌ها به واحدها ابلاغ شد.

به گفته پریا زاغی، پس از ممیزی نهایی با حضور کارشناسان بخش‌های مختلف ایزو در تاریخ 24 و 25 اسفند سال گذشته، این مهم نهایی شد و شرکت بین‌المللی BRSM گواهینامه‌های ایزو را بر اساس استانداردهای مذکور صادر و به این سازمان اعطا کرد.

زاغی تصریح کرد: استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای برای برآورده‌سازی الزام‌های افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان، ارائه محصول منطبق با نیازهای مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در راستای کاهش مرگ‌و‌میر و حوادث سازمانی است.

وی از ابلاغ این استانداردها به واحدهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد و گفت: بر اساس تاریخ صدور گواهینامه و ابلاغ آنها، واحدهای مجموعه، موظف به پیگیری و رعایت استانداردهای مذکور شدند و پیش بینی می‌شود دستیابی به این گواهینامه‌ها موجب بهبود فرآیندها و اصلاح رویه‌ها شده و افزایش کیفیت خدمات در سازمان را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو