نخستين همايش ملي مديريت و توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5648
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نخستين همايش ملي مديريت و توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در ايران از سوي مرکز مطالعات تکنولوژي دانشگاه صنعتي شريف در آذرماه برگزار مي‌شود.

به گزارش بنا (BENA)جايگاه زيرساخت‌هاي گردشگري از نگاه بالادستي و الزامات حقوقي و قانوني آن و راهکارهاي توانمندسازي و گسترش تعاملات سازمان‌ها و نهادهاي ذي‌نفع در جهت ارتقاي مديريت و توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري از محورهاي برگزاري اين همايش به شمار مي‌رود.

از ديگر محورهاي برگزاري همايش فوق مي‌توان به زيرساخت‌هاي پايدار گردشگري؛ اشتغال‌زايي و کارآفريني، مديريت و توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري؛ چالش‌ها و راهکارها، زيرساخت‌هاي گردشگري و ايجاد ارزش افزوده و زيرساخت‌هاي مطلوب گردشگري و ارائه تجارب موفق اشاره کرد.

تامين مالي طرح‌هاي زيرساختي حوزه گردشگري و جذب سرمايه بخش خصوصي، توسعه فناوري‌ اطلاعات و گردشگري هوشمند، مزيت‌هاي رقابتي شهرها و توسعه گردشگري شهري، جايگاه انجمن‌هاي مردم نهاد در توسعه گردشگري، نقش آموزش و پژوهش در دستيابي به جايگاه مطلوب در حوزه گردشگري، بحران اقتصادي و تاثيرات آن بر صنعت گردشگري و گردشگري و اشاعه فرهنگي ايراني _ اسلامي ديگر محورهاي اين همايش را شامل مي‌شوند.

مزيت‌هاي رقابتي کشور در حوزه گردشگري سلامت نيز مبحث جانبي نخستين همايش ملي"مديريت و توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در ايران" است.

علاقه‌مندان به ارائه مقاله تا اول مردادماه براي ارسال چکيده مقالات خود به دبيرخانه اين جشنواره فرصت دارند و جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت www.sharifurban.ir مراجعه کنند.

شناسه خبری: 5648

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو