اهمیت مدیریت مصرف و توزیع سوخت در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/56300
ساعت 14:57 شنبه 20 ارديبهشت 1399
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: متولیان سوخت در جزیره همراه با دستگاه های نظارتی و انتظامی باید توزیع سوخت را مدیریت کنند .

به گزارش فرینا،حمیدرضا مومنی در دیدار خسرو پورباقری مدیر شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی قشم با وی افزود: مدیریت توزیع و مصرف سوخت برای پیشگیری از برخی سوء استفاده هایی که در جزیره رخ میدهد همکاری مستقیم متولیان سوخت و دستگاه های نظارتی و انتظامی را می طلبد.

مومنی با اشاره به اهمیت به اندازه مصرف و دریافت قانونی سوخت برای هر فرد و مجموعه، تصریح کرد: این موضوع باید توسط شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی قشم با همکاری دستگاه های ذیربط مدیریت شود و انتظار ما این است که هیچگونه تخطی در این خصوص صورت نگیرد.

وی همچنین گفت: اکثر ارگان های قشم به علت آب و هوای خاص جزیره مصرف سوخت چندانی ندارند، سازمان منطقه آزاد قشم هم به عنوان یک سازمان حاکمیتی خدمات ارائه میدهد و واحدهای مختلف سازمان مصرف سوخت ندارد.

براساس این گزارش خسرو پورباقری مدیر شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی قشم هم در این دیدار با ارایه گزارشی از روند فعالیت های این شرکت، تامین و توزیع فراورده های نفتی را در قشم حاصل یک کار جمعی در جزیره و تلاش های مجموعه کارکنان این شرکت دانست و گفت: از میان مصرف کنندگان عمده سوخت در جزیره، شناورها و قایق ها مشتریان اصلی ما هستند.

وی با اشاره به اینکه این مصرف کنندگان رضایت خودشان را از نحوه توزیع سوخت بارها اعلام کرده اند، یادآور شد: مجاری غیرمجاز سوخت مشکل اصلی ماست و ما هم به شدت نسبت به قاچاق سوخت حساس هستیم و همه تلاش مان هم معطوف تامین نیازهای مصرف کنندگان واقعی سوخت در جزیره کردیم.

درابتدای این نشست حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل و هادی نعیمیان مدیر نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم طی سخنان کوتاهی از همکاری شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی قشم با سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی کردند.

گفتنی است؛ دراین نشست محمد مهدی برنجی مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.

شناسه خبری: 56300

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو